Clio x RainPharma lanceren nieuwe lifestylecollab voor KickCancer: “We bundelen de krachten om kinderen met kanker te steunen.”
Tip voor eindejaarslijstjes! Stoere it-bag + verzorgingsbestsellers mét filantropische impact
Handtassenlabel Clio en RainPharma, bekend om zijn kwalitatieve verzorgingsproducten, slaan de handen in elkaar om de stichting KickCancer te steunen. Beide Belgische merken willen de missie om alle kinderen met kanker te genezen mee waarmaken. De HYBRID 2.0 it-bag mét impact is beschikbaar vanaf 6 november. Perfect voor op de eindejaarswishlists!
In 2024 verkocht de eerste handtas van Clio ten voordele van KickCancer in 1, 2, 3 uit. Dit succes en de onvoorwaardelijke steun van team Clio leiden tot deze collab, met een frisse wind! RainPharma komt aan boord en vult de limited edition handtas met topproducten… ter waarde van 100 euro.
“We vinden het choquerend dat kinderkanker de grootste doodsoorzaak door ziekte is bij kinderen. We willen bijdragen aan meer innovatie voor kinderen met kanker. Via onze stijlvolle handtas vol topproducten steunen we KickCancer voor de volle 100%”, vertelt Marie Mys, CEO van Clio.
Stoere ruitenprint/speels fluogeel + bestseller verzorgingsproducten
Team Clio zat samen met RainPharma en KickCancer aan de tekentafel om de HYBRID 2.0 handtas te ontwerpen. Clio produceert speciaal voor de collab voor het eerst een nylon met print: een tijdloze, stoere, tartanruit in donkerblauw en -groen. Met een (letterlijke) twist, want de tas is volledig omkeerbaar naar een knalgele fluoversie. Nog veelzijdiger? De handtas kan crossbody en aan de schouder gedragen worden met een zwarte riem of kleurrijke macramékoord.
“Via deze collab geven we zichtbaarheid aan de specifieke problematiek van kinderkanker. Mensen beseffen niet altijd dat hier te weinig onderzoek naar is. We dragen graag ons steentje bij”, zegt Dominique Bastin, oprichter van RainPharma.

“Samenwerking op alle vlakken is noodzakelijk om kinderkankeronderzoek te financieren. Deze creatieve collab die de wereld van wellness, mode en filantropie met elkaar verbindt, is enorm waardevol voor KickCancer”, zegt Delphine Heenen, oprichtster van de stichting.
De boodschap van KickCancer is klaar en duidelijk: kinderen verdienen nieuwe, betere, en minder toxische behandelingen. Als dat mee waargemaakt kan worden door een coole lifestyle-collab? Fantastisch!
What’s in my bag?
RainPharma levert vijf topproducten bij de HYBRID 2.0. On-the-go musthaves voor voor in de handtas, aangevuld met skincare bestsellers:
- Skin Wash Lemongrass (100 ml). Duurzame douchegel met een heerlijke geur, voor een zachte reiniging!
- Classic After Oil (100 ml). Aromatische huidolie voor extra verzorging.
- Faithful Face Guard (10 ml). 4-in-1 serum, oogverzorging, dag- en nachtcrème.
- When Eyes Meet (9 ml). Vegan mascara voor instant intens volume.
- Speak Up liptint (4,5 ml). Verzorgende, natuurlijke glossy liptint.
Volledige opbrengst naar KickCancer
De limited edition handtas is vanaf donderdag 6 november verkrijgbaar (en vanaf nu te pre-orderen) via de webshop van Clio. De opbrengst gaat integraal naar het waardevolle werk van KickCancer.
- Shoppen via deze link
- Prijs: € 275 (inclusief 5 RainPharma-producten ter waarde van € 100)
VOOR REDACTIES
De HYBRID 2.0 met bijhorende RainPharma-producten is op aanvraag beschikbaar voor een editiorial shoot of social content.
Ann Ramaekers