Belgische onderneemsters brengen kinderkanker onder de aandacht in nieuwe campagne
Musthave voor deze zomer: stijlvolle handtas mét betekenis, getekend Clio Goldbrenner, Generation Wow & KickCancer
6 mei 2024, Brussel/Gent – Het Belgische handtassenlabel Clio Goldbrenner, bekend om haar stijlvolle ontwerpen, en Generation Wow, een bruisend netwerk van vrouwelijke ondernemers, hebben hun krachten gebundeld om KickCancer te steunen. Het resultaat? De HYBRID ‘BETTER TOGETHER’. De opbrengst van deze schitterende limited edition handtas zal kinderen met kanker steunen. De lancering gaat gepaard met een gloednieuwe sensibiliseringscampagne over kinderkanker, met Belgische onderneemsters - zoals Olivia Borlée van UNRUN - in de hoofdrol.
"We zijn ontzettend trots dat we met deze limited edition handtas ons steentje bijdragen aan de strijd tegen kinderkanker", vertelt Marie Mys, CEO van Clio Goldbrenner enthousiast. "Met de HYBRID ‘BETTER TOGETHER’ maken we niet alleen een fashion statement, maar gebruiken we als ondernemende vrouwen ook onze stem en ons netwerk als een krachtig symbool van solidariteit."
Delphine Heenen, oprichtster KickCancer, is bijzonder blij met de steun van Generation Wow & Clio Goldbrenner: “Kinderkanker blijft de belangrijkste doodsoorzaak door ziekte bij kinderen ouder dan een jaar.Samenwerking op alle vlakken is noodzakelijk om kinderkankeronderzoek te financieren. Het is een creatieve samenwerking die de wereld van mode en filantropie met elkaar verbindt en zo de specifieke problematieken van kinderkanker onder de aandacht brengt.”
Het is een creatieve samenwerking die de wereld van mode en filantropie met elkaar verbindt en zo de specifieke problematieken van kinderkanker onder de aandacht brengt
Delphine Heenen, KickCancer
De HYBRID ‘BETTER TOGETHER’ is een omkeerbaar tasje uitgevoerd in metallic nylon dat over de schouder gedragen kan worden met een kleurrijke gevlochten riem of over de borst met een zwarte comfortabele verstelbare riem. Het is perfect afgestemd op alle noden van het dagdagelijkse leven en een dubbele win is dat je het in een handomdraai kan transformeren van een diepblauwe metallic versie naar een lichtroze variant die in het oog springt. Deze handtas brengt een portie fun en fashion in je leven, waarmee je tegelijk een belangrijk goed doel – meer onderzoek en innovatie voor kinderen met kanker – steunt!
De limited edition handtas is vanaf maandag 6 mei verkrijgbaar via de webshop van Clio Goldbrenner. De opbrengst gaat integraal naar het waardevolle werk van KickCancer, waardoor zij onderzoek naar nieuwe behandelingen voor kinderen met kanker kunnen financieren.
Waar wacht je nog op? Steun KickCancer én rock een stijlvolle handtas met een betekenis!
- Website campagne (ontdek alle Belgische onderneemsters die het gezicht zijn van de campagne): Clio Goldbrenner x Generation WOW x KickCancer
- Shoppen via deze link
- Prijs: € 195
Foto credits: Estelle Parewyck